VBRO

Evi Hanssen onder vuur

Misschien is het jou ook al opgevallen: de laatste tijd maken steeds meer bv’s reclame voor HelloFresh. Ook Evi Hanssen post op haar sociale media regelmatig berichten waarmee zij haar volgers probeert warm te maken om bij HelloFresh te bestellen. Maar die filmpjes zorgen in deze tijden voor heel wat ergernis. In tijden dat de horeca het moeilijk heeft en men acties doet om mensen aan te zetten lokaal te kopen, aanvaarden bv’s het geld van een Nederlands bedrijf om mensen net het tegenovergestelde te laten doen.

“Koop lokaal???Allemaal producten uit Nederland! Als de reclame maar opbrengt voor onze BV’s”, schrijft Goedele Jaspers op Facebook. “Koop lokaal, véél goedkoper, steunt de Belgische lokale handelaar, kost zeer weinig tijd en tenminste écht fresh, Evi Hanssen zou véél beter aan lokale handelaar denken dan aan het poen van hello’fresh’”, reageert iemand anders.

Nadia VC is het met de meeste reacties eens. “Dure grap en je hangt direct vast aan hen, het is niet eenmalig! Zelf kiezen en koken is goedkoper. Koop bij je lokale handelaar in deze donkere tijden van Corona.”

“Steun onze eigen horeca. Schandalig dit. Ik koop lokaal. En ook de take away. Vlees en brood bij de lokale handelaars. Groenten bij het groentenkraam. België is al genoeg verkocht aan de Nederlanders. Slechte punten Evi”, besluit Cathérine Van der Auwera.

Trotsplaat

Trotsplaat