VBRO

Willy Sommers lanceert Valentijnversie van ‘Zeven anjers zeven rozen’

Lidl pakt dit jaar uit met een origineel cadeau voor valentijn: het versboeket. Een kleurrijk boeket met gezonde verse groenten, in plaats van bloemen. Om deze romantische verrassing in de verf te zetten, lanceert Lidl samen met Willy Sommers ‘Zeven venkels en frambozen’. Een remake van een iconisch Vlaams nummer.

In 1971 lanceerde Willy Sommers ‘Zeven anjers zeven rozen’. Het werd één van de grootste Vlaamse hits aller tijden. De single verkocht meer dan 100.000 exemplaren. En passeerde recent zelfs de kaap van 1 miljoen streams op Spotify. Vandaag, 50 jaar na de eerste release van het nummer, lanceert Lidl ‘Zeven venkels en frambozen’. Ingezongen door Willy Sommers himself. Het nummer past in een valentijnsactie van Lidl, die het versboeket promoot. Een boeket met verse groenten, in plaats van bloemen. Minstens even kleurrijk en fris, maar véél gezonder. De ultieme blijk van liefde, dus. Of, om het met de woorden van Willy te zeggen:

“Zoals bloemen maar gezonder, een cadeau dat telt voor tien.
zoals bloemen maar gezonder, ’t is voor iemand heel bijzonder,
die ik altijd graag zal zien.”

Willy: “Ik vind de boodschap van de campagne bijzonder mooi. De mensen die je graag ziet gezonde voeding geven is, zeker nu, heel belangrijk. Als één van mijn nummers kan dienen om die boodschap te promoten, werk ik graag mee.”

Wie zo’n versboeket wil winnen, kan deelnemen op lidlversboeket.be. De winnaars kunnen een boeket laten afleveren bij een geliefde op 13 februari. Bij 5 gelukkigen gaat Willy Sommers persoonlijk een boeket afleveren.

Trotsplaat

Trotsplaat